MK1RACER Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Puh, det var godt... Jeg har passert 170k nå :oohh Du har kanskje glemt hva du skrev under singnaturen din!!!???!!:drunk: Vet det er mange som sklir totalt ut på sine prosjekter... Blant annet din egen hoffmekaniker. Men du sklei jo ut før du begynnte.grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Men du sklei jo ut før du begynnte.grinchy Jeg derimot,sklir ikke...bare flipper ut iblant. På en positiv måte,seff. Sånn som når jeg fikk for meg at å kaste alt som var tilgjengelig av NA-trim på sykkelen ikke var nok... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Jeg derimot,sklir ikke...bare flipper ut iblant. På en positiv måte,seff. Sånn som når jeg fikk for meg at å kaste alt som var tilgjengelig av NA-trim på sykkelen ikke var nok... :) Dette er nok også å skli ut serru. Halve motorstørrelsen, halve effekten og kvarte vekta. Til samme pris. Du er faktisk verst av oss alle... :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Dette er nok også å skli ut serru. Halve motorstørrelsen, halve effekten og kvarte vekta. Til samme pris. Du er faktisk verst av oss alle... :) Merkelig. Det har jeg hørt før. :D No comments på hva den kostet... men delelistene (les: prislistene) var to kolonner som dekket 2 A4-ark...med normal skriftstørrelse for en Brother skrivemaskin fra dengang da... ingen summer der var mindre enn 500 kr... Jeg skled ikke. Jeg falt som en blind taktekker. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg