Ripex Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hei! Jeg er helt ny på siden her... Jeg har nettopp skaffet meg en 2004 E60 med business navigasjon (ikke kart, bare piler på en skjerm + stemme). Problemet er at det ikke fulgte med noen dvd til navigasjonen... Jeg ringte til en BMW-forhandler og der sa de at jeg kunne få kjøpt den hos dem for 3600 kr... Er det noen som vet hvordan jeg får tak i en billig slik,evt laste ned eller som vil brenne en slik til meg? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Prøv piratebay.Eller ebay. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Har samme problemet selv. Jeg har en dvd for europa 2003 versjon. Det er lite hjelp her på vestlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg