MRGOOK Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Etter å ha satt meg litt inn i det, har jeg kommet fram til et par punkter som er viktige for mitt nye spillervalg. - 3 4-volts preouts - Full iPod-støtte (altså du kan styre iPoden gjennom spilleren, og at det bare behøver en kabel, ikke noe adaptertull) - Design - Spiller mp3-CDer - Ikke føkka knapper (Alpines GlideTouch typ) - Gjerne AUX-in - Gjerne ikke en mongo styreknapp som er på f.eks. Pioneer DEH-P6900IB Bare kom med forslag! (med pris hadde vært konge) Priser opp til 4k. På forhånd takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Du kan jo bruke en hvilken som helst DEH-P modell og kjøpe en iPod adapter til kr 990,-, så er valgfriheten litt større. Syns jo 5900Mp er en fin spiller til 2299,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg