m4tzor Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 lenge siden sist jeg moddet.. men ble ganske fornøyd med denne mazda'n.. Komentarer?, kritikk?, ris&ros?:) org. Shot at 2007-07-09 modd Shot at 2007-07-09 Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 bra modd! den ble rå når du fjernet bakruta og laget den som 3-dørs! visst jeg må pirke på noe så er det at enderørene ser fake ut. Visst du legger til noe svart ved rørene så blir det bra! :eddie Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Eksosen ser uekte ut, refleksjonene på bakfangeren er litt dårlige noen steder, felga ser litt merkelige ut. Kunne godt ha hatt litt mindre profil på dekka når du skal ha så store felger. Pluss at dekka kunne du ha bredda litt, ser så spinkelt ut å rart med smale dekk og store felger. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 får se hva jeg får gjort.. maler hus denne uka. Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg