kimbeer Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hei Makan til frekkhet! Lånte mor sin bil igår og var på vei til jobb da en kar kjørte i høyre hjørnet foran på bilen i en rundkjøring, så signaliserte jeg med hendene at vedkommende skulle følge meg så vi kom vekk fra rundkjøringen og så føreren nikke. Så kjørte jeg 4-5m fra rundkjøringen og stoppet langs veien der og så i speilet så begynte den forbanna idioten å kjøre andre veien. Jeg tok en u-sving så raskt det var mulighet for det, men siden det var flere rundkjøringer og endel biler i området så fikk jeg ikke helt med meg hvor bilen kjørte så bare prøvde ett av veiene men var tydligvis en annen! Hele greia skjedde i rundkjøringen ved Møller på kjellerog corsaen kom fra strømmen... Vet det er lite sannsynlighet for å finne ut noe men verdt ett forsøk ;) Så om noen ser en ganske mørk grå Opel Corsa b i Lillestrøm/strømmen/kjeller området med liten skade på venstre side av fronten så skriv gjerne ned regnr og post her eller send til 414 70 833 Blinklys til V40 og lakkskader er faktisk ikke så billig for en lærling! Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg