kevve Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Gidder ikke si så mye, det som er gjort ser dere selv. Org. Modd. High Res. Update. Ordna refleksjonene, håper det nå faller i smak. High Res. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 En kjempefin modd! Likte felgene spesielt godt, og en veldig fin farge. Det eneste jeg må pirke på er at man ser refleksjonene litt godt, prøv og senk opacity litt så kanskje det blir bedre. Ihvertfall i fronten så kunne det nesten se ut som om refleksjonene var lakkert på bilen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 En kjempefin modd! Likte felgene spesielt godt, og en veldig fin farge. Det eneste jeg må pirke på er at man ser refleksjonene litt godt, prøv og senk opacity litt så kanskje det blir bedre. Ihvertfall i fronten så kunne det nesten se ut som om refleksjonene var lakkert på bilen. jeg trodde at bilen var lakkert slik jeg...:P enig men Urabus! du bør senke opacity litt på refleksjonen..ellers bra! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 nå ble det bedre! syns du ikke selv at det ble bedre med mindre opacity på refleksjonen? Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg