Solberg- Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 noen som kan modde denna bilen i photoshop med felger, senk, styling, toning av ruter, lakk osv. for å se hvordan det blir? har planer om å gjøre litt med bilen men foreløpig litt pengelens.. håper gjerne på forslag: ) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen56 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Jaja prøvde hvertfall xD Dette er gjort. -Ny fanger fremme. -Nye sideskjørt. -Lakkert. -Sota ruter. -Nye og større felger. -Sota baklys. -Sota blinklys. -Bittesmå øyelokk. -Senka. -Dekaler. Edit: Haha Første gangen jeg prøver med røyk så ikke mobb (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hehe. Takker! :) Det såg bra ut! Et ønske til fra eiern: clone vekk tilhengeren og rediger til en passende background Noen som klarer det? :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen56 Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Takk (:, Skal se om jeg får gjort det i morgen, i dag skal jeg bort men skal rekke det i morgen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg