Gå til innhold

bremser til 940

Ranger emnet


volvoboy-940

Anbefalte innlegg

heisann har en 96 modell 940 som har utslitte skiver og klosser.

noen tips om utbytteskiver? kunne tenkt meg noen lit heftigere kan du si:P hadde vært kult med slissa skiver;) må jeg ha nye caliptere vist jeg bytter til større skiver? vist noen har link til noe sted jeg kan finne skiver og klosser som passer så hadde det vært fint:)

 

på forhånd takk

:volvopower:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på det samme her... må bytte snart og lurer på om det er noen sånn ikke sinnsykt dyre borrede skiver og klosser som passer uten modding som forbedrer bremsekraft?

 

og gjerne link som spurt om her oppe:D

Volvo 940LT 95'

Volvo 245 86'

x - Volvo 245 91'

x - Volvo 240 GLE 86'

x - VW Golf MKII 88'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset:) jeg gikk for orginale denne gangen og for jeg trengte bare framme. blir nok nye til neste sommer tenker jeg;) frem til da får jeg klare meg med orginale;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp skiver fra biltema(evt orginale om folk tror de vil sove bedre om skiva kommer i ei blå volvo eske) og ferrodo klosser fra mekonomen..det er billig og bra.. spyle gjennom systemet og med ny og skikkelig veske er også viktig, og ha SKIKKELIGE slanger mellom rør/kalipper.. de gamle halvmorkne org slangene utvider seg faktiskt mer enn de bør, så om en ikke kjøper stålomspunnede skikkelige, kjøp hvertfall nye gummi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga 2000 spenn for komplett fo rran:S med annsatt rabatt så klart:P kjenner at jeg begynner og angre lit når jeg ser hvor billi jeg kunne fått sportsskiver og klosser:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår