Gjest Jostein Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Mazdius Kan ikke du forklare oss hvordan du hadde gjort det da? ehm det hadde aldri skjedd... Men uansett...Jeg hadde klikka og bedt dem dra seg tilhelvete inn igjen,men det hadde aldri skjedd i utgangspunktet... Hva med å bare heise vinduet,man har jo el-vinduer som kan styres fra sjåfør setet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Bare tullinger som dør i trafikken og, skjer ikke meg:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Bullit Bare tullinger som dør i trafikken og, skjer ikke meg:rolleyes: Ikke deg heller?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Jostein ehm det hadde aldri skjedd... Men uansett...Jeg hadde klikka og bedt dem dra seg tilhelvete inn igjen,men det hadde aldri skjedd i utgangspunktet... Hva med å bare heise vinduet,man har jo el-vinduer som kan styres fra sjåfør setet:D Selv om du gjerne tror det så er det ikke så lett som det.. Prøv å overtale idioter uten å bruke makt du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Mazdius Selv om du gjerne tror det så er det ikke så lett som det.. Prøv å overtale idioter uten å bruke makt du.. Det er jo bare å la være å kjøre rundt med klovner i bilen som ikke kan oppføre seg det, eller hur? ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Joa, men hvis vennene dine er klovner da? (Jeg er litt klovn sjøl ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Mazdius Joa, men hvis vennene dine er klovner da? (Jeg er litt klovn sjøl ;)) Da mister du lappen. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Helsikes jævla purken og alle andre som skal ta fra folk lappen for rare ting. *brenne i helvete til evig tid* sier jeg om folk som skal blåse opp småting sånn som det der. "farlig å ha kroppsdeler utenfor bilen, farlig å kjøre over 80..." faen meg farlig alt! Farlig å stå opp og. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by vidlund Helsikes jævla purken og alle andre som skal ta fra folk lappen for rare ting. *brenne i helvete til evig tid* sier jeg om folk som skal blåse opp småting sånn som det der. "farlig å ha kroppsdeler utenfor bilen, farlig å kjøre over 80..." faen meg farlig alt! Farlig å stå opp og. farlig å ha kroppsdeler utenfor bilen ja... hadde jeg slengt ut "lille"mann hadde nok en og en annen motorsyklist mista huet :P jeg hadde bare stoppa hivi han ut og kjørt avsted Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Er glad jeg kjører så fort at ingen tørr å stikke hodet ut av vinduet gitt :D hehehehehe Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Karina Er glad jeg kjører så fort at ingen tørr å stikke hodet ut av vinduet gitt :D hehehehehe slett ikke dumt,viser vel bare at kvinner har større inteligens en menn;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 hmm.. lurer på hva purken ville sakt om min kjøring i sommer.. var på vei hjem en sommerkvel (ca kl 22) og bilen var full (5 stk inni), så var det såklart ett sete for lite, så vi fant ut at dama mi sku sitt oppå taket.. noe hun gjerne ville.. så det endte med full bil, puss en jente som lå oppå taket go holdt seg fast rundt takluka..(takluka va helt åpen) har bilde av det hjemme.. ser ganske rått ut.. men vi kjørte såklart rolig.. hadde vel aldri mer en 40. Var også på fine veistrekninger uten trafikk og såklart uten pol10 Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Tja, jeg vet ikke helt jeg.. når man leser sånne poster som over om hvem som er smartest av jenter og gutter... Har aldri idioter i bilen uansett (uten den bak rattet seff ) Skal folk sitte på så får dem faen ta meg oppføre seg som folk ikke aper :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by NiX hmm.. lurer på hva purken ville sakt om min kjøring i sommer.. var på vei hjem en sommerkvel (ca kl 22) og bilen var full (5 stk inni), så var det såklart ett sete for lite, så vi fant ut at dama mi sku sitt oppå taket.. noe hun gjerne ville.. så det endte med full bil, puss en jente som lå oppå taket go holdt seg fast rundt takluka..(takluka va helt åpen) har bilde av det hjemme.. ser ganske rått ut.. men vi kjørte såklart rolig.. hadde vel aldri mer en 40. Var også på fine veistrekninger uten trafikk og såklart uten pol10 Høres ut som du er glad i dama di...imstupid Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Bullit Bare tullinger som dør i trafikken og, skjer ikke meg:rolleyes: Genial sammenligning! Å si at du ikke har rasshøl inni bilen din, som henger ut ruta og oppfører seg som apekatter er like naivt som å si at du aaaaldri kommer til å krasje! Der imponerte du! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg