LMJ Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Da har det dukket opp et problem med mitt KW variant 2 senkesett... Når jeg kjører kommer det en helt jævlig ille lyd fra høyre demper foran. det har blitt et merke i demperen etter at felgen har subbet mot demperen. når jeg kikker på mellomrommet mellom demperen og felgen er det ca 5 mm klaring. har montert 3 mm spacere. det hjalp ingenting. det bråker mer jo fler man er i bilen... så vet ikke om det kan endre på dekkets vinkel eller noe. som dere skjønner er jeg rimelig LOST. hva er da løsningen? større spacere? kan felgene være for brede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 jekk opp å sjekk for slitasje på opphenget, dette må du ikkje kjøre med.. kan vera mye som gjør dette.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 det er ikke drivakselen som tar opp i org stabstag..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg