Jon Arne Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Spurte på kompositt-forumet også,men lite svar.. Noen som vet hvor man får kjøpt Foring-stenger? Sånn varer som man kan lage foringer selv av,bare borre hull og dreie evt. Helst noe power/superflex greier,De gummi greiene holder ikke. Håper på svar:) Jon Arne Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 pappa kjøpe det nå nettopp var 1 meter tror jeg eller om det var en halv meter for noe poly opplegg kosta 800 kr for den biten han kjøpte iallefall. var noe spesiell poly. husker bare ikke hvor. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Nylontube f.eks det.. Industributikker er det første som slår meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Kg trimmnning selger superflex i "løsvekt" mener jeg. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg