Orion_RST Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 noen som veit om noen andre en volksport som selger motor/girkasse fester som er grommere til golf 2?? pluss diverse andre motor deler utvendig og litt sånn snacks.. driver og gjør opp igjen motor rommet mitt.. Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 http://www.bahnbrenner.com har endel motorfester i aluminium osv Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winball Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 er vel en stickytråd om slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 har du handlet noe ifra dem før?? får har drevet med litt av den utenlanske handlinga. og det er ikke støtt det er til og stole på.. og må vite at det er rask leveranse tid.. Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Kjøpte motorfeste i alu + div slanger til corrado'en og fikk dem levert etter ca 1,5 uke. ingenting å si på verken leveranse eller service for min del. :) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 onkel smågodt: takk får det:D da kan jeg trygt bestille der ifra da.. er det greie priser inne der?? i forhold til volksport? trenger ting nå og det egentlig ganske fort og det:) vil ha ferdig bilen igjen om en måned. og nå står den helt i deler i motor rommet og motor.. Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg