helgemagnus Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Heisann, jeg er ny her og har nylig kjøpt meg en mk2 gti 1991 modell. Men den sliter fremhjulene på innsiden. lurer på hva dette kommer av og hva jeg kan gjøre for å få orden på dette. Takk for alle svar... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Du må få justert forstillinga di på verksted ;) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teisen Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 kan også være så enkelt som feil lufttrykk i dekka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 ligger tegninger på nettet en plass der det står korleis du gjer det sjøl men blir aldri så bra som på verksted! men det koster litt penger da men det er berre og spørre og bli enige om en pris... Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg