Gjest Jostein Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Har tenkt å kjøpe et nytt ps2 spill idag,noen som har tips utenom colin mcrae4?Bør være bilspill..?? Tenkte å legge den ut på bilspill forumet men da får jeg ikke svar før det er for sent;) Har hatt nfshp2 i tankene lenge..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Colin4 er meget bra jau. Hva med GTA3 "sim city" - gta i las vegas. Hørt det skal komme rundt juletider... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Men vil ha idag;) En kompis har akkurat kjøpt mcra4 så det er ikke aktuelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Jens Colin4 er meget bra jau. gta i las vegas. Hørt det skal komme rundt juletider... vet ikke hvor du har hørt det, men det er ikke sant.. neste gta er http://www.gta-sanandreas.com/ og kommer ut (ikke helt sikker) men en eller annen gang i 2004 regner jeg med. GLEDER MEG!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg