PenguiN- Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hei! er du flink i photoshop? greier du å sote alle rutene , lakke kanaler og nede på bakfanger? greier du å få hjula litt lenger ut mot hjulbuen? Håper det er noen der ute som greier det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Litt mørkt bilde var det eneste.. Men kan sikkert prøve ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 okey, GO! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 er det mulig å ikke skjønne at du skal legge ut denne posten på modd my ride forumet??? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Tydligvis... Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Wannabe Admin!:klovn: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Ta noen andre bilder.. Forfra og fra siden, så skal jeg gledelig fikse litt på den!!! :) Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Jonapett! har du msn? :) markusvang199@hotmail.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg har det ja!! :) Men kan du ikke bare legge de ut her? Så tar jeg det når jeg har tid! :) Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg