240z Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Er det noen som vet om noen spesielle bilmodeller som har tynne støvbelg/mansjetter originalt? Driver og skal montere coilovers,og innvendig diameter på fjærene er 57mm. Må ha en belg som passer inni der. Har vært rundt på diverse bil-sjapper og der står det ikke noe om str på belgene, og de gidder ikke rote rundt på lageret for å finne det jeg ser etter. Derfor tenkte jeg at jeg kunne finne en bilmodell som har det originalt og bare spørre etter de, ;) <noen som kan hjelpe? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Tenk alternativt, prøv heller å skaff slik til dempere istedenfor mansjetter til drivknuter hvis det var det du tenkte på. Evt til motorsykler e.l Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg