454Chevelle Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hei har en 1997 honda prelude som skal ha nye høytalere i dørene, men det er veldig liten plass bak høyttalerene så jeg trenger noen gode høyttalere med liten magnet. noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke der..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Morel Dotech Ovation har veldig liten magnet. Neodymiummagnet og feritt i en kombinasjon. Kanskje de passer? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
454Chevelle Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Morel Dotech Ovation har veldig liten magnet. Neodymiummagnet og feritt i en kombinasjon.Kanskje de passer? Mvh Pål hvor får jeg kjøpt disse..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 http://www.morel.no (-: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg