Summit88 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hei jeg skal kjøpe meg Eiker E1 215-40-17'' felger på min Volvo 740 GL -86 Trenger jeg og godkjenne disse i vognkortet?? orginalt tror jeg det er 195-65-14'' Og følger det med papirer på disse Eiker Ei felgene? Tusen takk for svar:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 volvo har solgt 17" til 740, så BT kan ikke si noenting på felgene. kjøp og kjør med de. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Summit88 Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 ja, men erdet ikke spesiell godkjenning for alle felgene da? inpress og sånn? kan politiet klage på felgene mine ved ulykke/ teknisk kontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 er ikke godkjenning på de felgene nei, politiet kan ikke klage på de felgene hverken på bredde eller innpress. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Summit88 Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 er dette fordi felgene er spesielt laget for 740 det da? så det er ingen vits å dra på biltilsynet å få godkjent felgene i vognkortet? Hva hvis politiet vil ha bevis for at disse felgene er laget for 740 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Bare så du er klar over det så er 215/40/17 feil dimmensjon.. Egentlig så er det 215/45/17 225/40/17 Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 TUV papir (godkjenningspapir) medfølger Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Summit88 Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 ok:P bra du rettet meg der;-) noen som vet hvordan det blir og godkjenne felgene hvis jeg har sotete ruter og streamer?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Jeg har også eiker felger. Jeg har ikke vært å fått godkjent dem....så bare drit i det å kjør. jeg la TUV papirene på felger og diverse i passasjersetet når bilen skulle eu god kjennes. aldri fått noe spørsmål og godkjenning og sånt. Tut og kjør... Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg