Recaro Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Heisann.. Da er jeg i gang med førstegangs kjøp av bil. har lett høyt og lavt. Men har kommet frem til at jeg har litt lyst på en SÅnn Hyundai Coupe. Har sett på en -1997 modell -122 000 km -2.0 140 HK! -Meste av utstyr, AC, ABS, CD veksler, el speil/vindu -Pris 79 lapper.. Derfor tenkte jeg at jeg kunne sprørre noen av dere som kanskje alledrede har denne bilen, om den er bra, åssen er kjøreegenskapene, og sist men ikke minst er prisen akseptabel. Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 har en 1,6 97 modell selv. tror ikkje d er noe å si på prisen, men jeg er ikkje den som har mest peiling heller da:P Lykke til med kjøp av bil og håper det blir en Coupe eier av deg :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg