Chill Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Fikk bilen min opp på bokk etter senking i går, og fant ikke noe justeringsmuligheter til dekkene bak? stemmer det at det ikke er mulig og justere spisinga eller noe bak på Audi A4 B5? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Nei det er ikke det. Derfor det kalles forstillingskontroll egentlig.. Hvertfall slik jeg har forstått det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Var på ett verksted for å høre pris, dem skulle ha 2500 for en "4-hjulskontroll" når dem egentlig bare måtte ha forhjulskontroll? kanskje greit jeg gjord det selv:p Men da fikk jeg jo avklaring i det:) Takker Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Var på ett verksted for å høre pris, dem skulle ha 2500 for en "4-hjulskontroll" når dem egentlig bare måtte ha forhjulskontroll? kanskje greit jeg gjord det selv:p Men da fikk jeg jo avklaring i det:) Takker De gjør det, fordi de kan det.. Når du har hevet på senkesett eller coilovers, er du nødt å ta denne kontrollen hos et verksted. Da får du papirer på at det er gjort, og viser dette på BT. Men du kan jo prøve å skrive en lapp med tysj, og vise dem :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Gjorde det på verksted, så har papirer på det:)hadde aldri gjort det før så gikk forholdsvis fort. overasket over meg selv:P Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg