ZyreX Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Hmmm.. Tja du sier så, men jeg er fornæyd med lydbildet, og det er de fleste andre som hører og. Og så lenge jeg er fornøyd, så er jo det det viktigste ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 tross alt det viktigste. mn den kassa noen foreslo, jeg fant ikke den på nettsia dems. har du en direkte link eller? for min del tror jeg ei kjøpt kasse blir bedre enn noe heimemekka. planen er nå å ha elementene inn mot seteryggen, og porter opp i hattehylla. ha bestilt soundstream frontsett, og har en exelent 4kanaler. har 2x12 av ukjent merke, som jeg tenkte jeg kunne prøve når jeg først har de. kjører disse på en monoblokk fra kenwood på 1100watt. 650RMS tror jeg i 2 ohm. blir litt miksing av merker, men så lenge jeg holder høytalerne inne i bilen av samma sort tror jeg det vil gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asle Tryland Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 hmm. skal ha doble 12". fant ikke den kassa på nettbutikken dems? desutten er det vel vanvittig dyrt med frakt til krsanD? edit; hørte anlegget til kameraten min, så jeg vil ha elementene vendt mot seteryggen! Han leverer i krsand om du kan vente noen dager. Ring ham du. Han kjører forbi der av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 og var den kassa med eller uten porter? jeg har absolutt INGEN info på denser du. faen fpr en dfag. sankthans tar på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10389418&sid=xz16abcy5YFl406570&WT.svl=Link Holder på med en 12" nå. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 takker.... fikk pakka av engen i går:) de spilte vanvittig fint til 600kr de soundstream høytalerne:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg