bora 1.8t Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Har kjøpt meg mr2 mk1 som sårt trenger noen felger! Kunne godt tenkt meg 16 eller 17" men hva går på disse bilene? Blir bilen veldig sporete med 17? vil ikke ha no subbing Hvilken dimensjon på 17" dekket? Hvilken dimensjon på 16" Dekket? Hva er boltsirkel og impress? og hvordan er det å få de godkjent? Håper på svar litt fort siden jeg skal handle i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sixpaws Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg har hvertfall 205 16" felger med litt kant på min. det ser ganske bra ut. men du kan for all del ha 17 ". men da annbefaler ejg lavprofil dekk. mulig 215 dekk også går. men vet ikke hvis du får eg noen brede felger som stikker en liten tanke utafor skjermene og tar på litt smalere dekk (dekkstrekk) så er et jææævlig kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mork1 Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Har godkjent 16" dekk med 205/40/16 i Vognkort. Har kjørt med 17" en stund, likte det ikke. Vurderer faktisk å gå ned til 15" dekk, i alle fall på banekjøring Siter 1987 MR2 AW11 1994 MR2 SW20 Klubbleder TS-ogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg