oletider Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 oki, peiling på ca pris på vannavskiller og regulator? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 300kr den på torshov. http://www.torshovbil.no/ Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 men det står en sånn regulator på kompressoren fra før. sånn at jeg kan stille trykket, trenger jeg ikke bare vann av skilleren da? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Jo. Regulatoren er kjekk til lakkering, slik at den holder samma trykke. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 takk for hjelpa da:D Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Joda bare hyggelig. Du kan også kjøpe rustbullet og bruke det som grunning. Til sprøyte er nok det beste da så slipper man pensel striper syns jeg. http://www.rustbullet.no Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 var det ejg enkli skulle ha, men fikk anbefalt dette wurth greiene av Bead-lock som anbefalte meg i å heller bruke det enn rustbullet. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Ja vet, men oppå wurthen tenkte jeg på. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg