texx Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt R32 fanger i plast uten utsparing til emblem og spylerdyser ?? eller bruker de fleste glassfiber fangere ? Mvh Lars Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Denna er i plast hvertfall, orginal vw fanger. Link. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Slenger meg på denne tråden eg, er vel ikkje noen her inne så skaffer disse delene, skulle hatt en komplett kit eg, har en 4x4 tdi med kun 3 dører.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Denna er i plast hvertfall, orginal vw fanger. Link. ja, Men siden det er en Orginal fanger så er det vel utsparing til emblem og spylerdysene.. så jeg må vel kjøpe en i glassfiber da :) er billigere men de holder vel ikke så bra som i plast Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg