Gjest Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Har du hørt et sånnt frontsett noen gang? Isåfalll burde det gjøres før du kjøper det :) Jeg er ikke fornøyd med focal-settet mitt, men gidder ikke bytte :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 No hadde jo eg tenkt å bruke denne spilleren slik cossiemk1 anbefalte da http://www.mamut.com/dynabel/subdet556.htm den ser jeg har 2 utganger, istede for 3. Men trur fortsatt dette er en bedre spiller. Velger du den 6 kanaleren, så er jeg temmlig sikker på att du må splite en signal kabel. altså du trenger Y ledd 2 stk for å dele 1 signal kabel. (da signal utgang/kabel har 2 kanaler, og Y ledd splitter 1 kanal ;-) På den spilleren hadde jeg da splitta front signalene, så du kan bruke spillerens sub level om ønsklig. Jeg har ganske bra og god erfaring med å splitte signaler, fått skjeldent og lite støy. Men dette kan bli ett problem. Ups. Så att du sikter til 4 kanaleren. Da trenger du ikke å splitte signal utgang...... Focal nevnte en som ikke så bra, jeh har bare hørt noen få, og syns det virket ok. Mye har med plassering og slikt å gjøre, kan tenkes att diskanten i disse er skarpe, og da kan det passe dårlig å montere midbassen nede i døra og diskanten oppe i A-stolpen. Du bør få noen flere til å komme med innspill om dette, eller kanskje du klarer å få hørt noen høyttalere i biler. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 dette tror jeg skal ordne seg, husk å oppdatere oss på åssen det blir da! Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Blir de et problem å bruke 6 kanals forsterker...? Tenkte eg skulle gå for den med 6 kanaler siden eg vurderer å kjøpe meg 6*9" til hattehylla seinare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Det finnes også rimelige og bra 5 kanalere som er innenfor rekkevidde av budsjettet ditt, samt andre elementer i samme prisklasse som er minst like bra som Access serien til Focal. Ta kontakt så kan jeg sette opp noen forslag som du vil bli fornøyd med. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Så lenge mannen tilbyr en gjennomtenkt løsning som ikke koster mer enn det du skulle bruke er det lurt å benytte hans erfaring, som er en viktig faktor i denne hobbyen. Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Dette er løsninga Soundstream Arosa satt opp : Pioneer DEH-P40MP Soundstream Lil Wonder LW5.830 Soundstream Tarantula TRC6N Pris: 7000kr + frakt Hva syns folk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Ser bra ut det der:) prøv ihvertfall og hold deg unna sony produkter....ihvertfall de rimelige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg