Power-Hand Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Prøvde meg bare litt med en S40 igår kvell! Enno mange ideer, Skal fjærne dekalet på siden, så får jeg se på fargen, Osv. Kom med Comments ! Org. Mod. Oppdatert ! Ny Lakk, Forstørret bak hjul, Litt hjulbue Bredding og Side ! Er ennå [WIP] Kom med comments ! Update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 bra modd!! keep it up man! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 meget bra/tøff! eneste jeg hadde anerledes hadde vært å fjerna den stolpen mellom dem to siste vinduene så det hadde vært et stort vindu Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Ser at under bakhjulet er det litt klippe feil, med skyggen å det ! med er bare et lite syn på hva jeg har oppdatert ! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Veldig bra modd! Det eneste som er å rette på er at det ser litt rart ut ved bakvinduet og at frontfangeren trenger litt mer skygge under. Fargen så heller ikke veldig realistisk ut heller Men ellers kul modd.:thumb Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg