Harald63 Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Hei! For en tid siden oppdaget jeg det var vått under teppet på høyresiden foran. Trodde først det var lekasje under frontruten, men den var helt tett. Så fant jeg ut at det kommer vann inn fra luftinntaket til kupèviften, som havner i dørken. Noen som har vært borti noe lignende, og som vet hvordan jeg kan få tettet dette? Det gjelder en 2002 modell st.v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Det renner inn mellom frontruta og dekselet. Vi bruker Butyl på rull mellom frontruta og dekselet, og nye klips hver gang man skifter pollenfilter. Hadde mye prob da Focus kom, men etter at vi begynte med dette er problemet borte De fleste tettemasser gjør sikkert jobben, bare husk at dekselet må av for å bytte filter Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg