Lunden07 Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hei. Jeg driver å undersøker litt rundt om et billig lambokit til en rx7 til en kompis av meg. Og derfor lurer jeg på om dere vet om noen billig steder det går an å få tak i dette billig? Det skal være kvalitet, men ikke flerfoldige lapper for det heller... Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecz Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Fy og fy, fortell kompisen din at RX-7'n IKKE skal ha lambo-dører. Det er en grunn til at det heter LAMBO-dører, fordi de skal være på en Lamborghini.... IKKE RX-7.... Sier ikke dette for å virke sur, men fordi det ødelegger bilen... Siter -BMW E36 M3, 1993 -Mazda RX-7 FD, 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Hehe, fult enig med deg. Jeg skulle bare undersøke litt for han, han har bestemt seg for at han skal ha det så, da blir det lite jeg får gjort :/ Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Har du sjekka på BSbildeler.no? Mulig de har noe... Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg