phax. Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Hoi, radioen på gulfen min er ekstremt dårlig, såvidt den tar inn noe som helst. Så mistenker at noe ikke er kobla helt som det skal baki der. Er det noen som vet hvordan man får ut spilleren? Er orginal radio/kassett sak med cd-skifter.. 99.mod highline Og hvis noen har vært borti lignende problem kanskje de vet va løsningen er også! :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Er ikke sånn man trekker ut med pinner? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Godt mulig, har isåfall ikke pinnene som trengs. Må man ha de for å få den ut eller finnes det noen hjemmesnekra måte som duger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stubbis Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Godt mulig, har isåfall ikke pinnene som trengs. Må man ha de for å få den ut eller finnes det noen hjemmesnekra måte som duger? Noen tynne skrutrekere ellernoe, bare så du får dytta det inn i hullene.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 kan bruke spiker også;) Funker som bare det:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Fikk den ut med litt makt og et par skrutrekkere.. ;) Men fant ikke ut så mye. Alt var koblet som det skulle og fant ingen brudd på kabler eller lignende. Kan vel være tuner'n på selve spillern som streiker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Mest sannsynlig er det vel antenneforsterkeren som er gåen, den ligger oppi taket under et helvete med tak for eller hva det kalles. har samme problem sjøl men fikk beskjed om å kjøpe en spiller med innebygd antenne forsterker for det var dyrt og nesten nytteløst å bytte den. Men men, glhf:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Aha, så det er en ekstern antenne forsterker altså? Har kjøpt ny spiller, Pioneer DEH-P6900IB, ville ha iPod tilkobling uansett så. Får den til helga, men er det innebygd antenne forsterker i denne da? :drunk: Så ingenting om det på specs.. Og er det bare å koble til antenne ledninga som vanlig hvis antenneforsterkeren er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 er ikke sikkert at det er det nei, hmm er ikke helt sikker på om du kan det men prøv:p ellers må du ve lopp med rukla og sjekke da=) kan jo være dårlig kontakt oppi der også? Vet i hvertfall at biltema selger antenneforsterker til VW for snaue 150kr. tenker jeg skal kjøpe meg den og prøve å bytte sjøl;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det var ikke dyre greiene nei! Prøver spilleren først og ser hvordan det blir. Funker det ikke får jeg vel prøve meg på et bytte selv jeg og da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Bytta spiller her uten at det hjalp. Kjøpte så en antenne forsterker på bilextra. Ble litt bedre når jeg kobla den til hvertfall. Men får bare inn to kanaler så helt rett er det ikke enda. Men nå har jeg bare kobla den til bak spilleren, ikke bytta ut den gamle antenneforsterkeren som gjemmer seg en eller annen plass. regner med det er der problemet ligger.. Hvor kommer jeg til den orginale antenne forsterkeren, må man av med hele tak dekselet inni bilen? og isåfall hvordan er det festet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hmm du må av med noe av det i hvertfall, du begynner med å ta deksel bak, så godt som alt er festet med klips så for meg var det bra å dra til:p men vær forsiktig klipsa kan knekke. tror nok at når du har fått av nok at du kan bøye takplate litt forsiktig og kanskje få skrudd den av da, tror antenneforsterkeren ligger innebygd i antenne sokkelen, den svarte klumpen som antenna er skrudd fast i. så den kan du skru av med en fastnøkkel eller skiftenøkkel:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Okei, takker! Må ta og se på det, plagsomt å ikke ha radio egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Ting går ikke så fort med meg, men tenkte jeg skulle bumpe denne tråden nå da jeg endelig har somla meg til å fikse det! :spin Var langt ifra så mye arbeid som "alle" skulle ha det til, så for andre som sliter med dette er det bare å sette løs. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeoplesWagon Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg sliter med samme problemet her. Ligger antenneforsterkeren helt oppe ved taket der antennen går igjennom? Prøvde å få av dekslene, men de sitter som pokker :| Siter 2003 Saab 9-3 2.0t 2002 VW Golf Highline (solgt) 1996 Opel Corsa Jimmy (solgt) 1988 VW Jetta 1.8i GL (Solgt) 1984 Volvo 240 GL (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg