mobz187 Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Er på utkikk etter en 5eller 6 kanals forsterker til bilen min mazda 323, og her om daqen var jeg innom Price Club, og der solgte dem litt forskjellig innen bilstereo. Der fikk jeg øye på en forsterker på 6 kanaler og på TOTALE 10 000 WATTT :eek: ......!!! Merke på forsterkeren og andre varer innen bilstereo dem hadde var vampire....Så spørsmålet mitt er : Har noen av dere noen gang hørt om det merket der ? Er den værdt 1999,- kr? Eller er dette bare lureri.... trenger hjelp fort siden jeg MÅ ha en forsterker fort som F***. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hold deg langt unna slike "no name" varer. Jeg anbefaler deg heller finne noe brukt eller lete litt rundt å finne noen gode tilbud hos forhandlere. Liste over forhandlere i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Den forsterkeren yter ikke i nærheten av 500 ærlige watt engang, og koster under 1000kr inn, så JA det er bare lureri... Kjøp deg en Dynabel BF0756 du, så blir du helt sikkert fornøyd ;) http://www.dynabel.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg