Glacius_ Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Endelig klart å skaffa meg en ordentlig bil, men forrige eieren har ikke hatt alt på stell, mye småfiks. venstre blinkelyset funker ikke, men pæra er ikke gåen. Jeg får heller ikke parklyset på den siden til å funke når jeg vrir om lysbrytern, står bare å lyser kraftig. Noen som kan hjelpe meg? Hilsen ny og stolt Volvo-eier :happyhappy: Siter 1986 Volvo 240 GL B230A 1990 Renault 19 1,7 GTS (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hvordan er det med jordingen til lyset? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius_ Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hvordan er det med jordingen til lyset? Jordinga var bra den såvidt jeg så. Fant ut at lykta var fra en eller anna modell som ikke har 2-delt pære, og fikk kjøpt meg ny lykt og nå funker alt fint :) Forrige eieren har bytta litt her og der, så alt er ikke helt på stell. hehe Ellers har jeg nettopp fått bytta bremseskiver framme samt slanger og klosser, så snart blir det etterkontrol og skilt! :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A 1990 Renault 19 1,7 GTS (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Husk på at mange 240-er har sterk-park i noen av "tilstandene" til lysbryteren.. Bare pass på å ha det likt på begge sider her ;) (hvis du vil at det skal se ut i allefall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius_ Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Husk på at mange 240-er har sterk-park i noen av "tilstandene" til lysbryteren..Bare pass på å ha det likt på begge sider her ;) (hvis du vil at det skal se ut i allefall) Ja, har sjekka det, ser bra ut nå :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A 1990 Renault 19 1,7 GTS (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg