AudiRadar Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hei har vert å kjøpt meg noen s2 lyker og montert på bilen det som er at jeg får mellomrom på hver side av lykta er det noen som vet hvor man kan få tak i lengre grill og sette på den??eller et brukt b4 panser mvh reidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Det enkleste du kan gjøre er å selge dem til meg :) Men joda det du trenger er nokk et B4 panser. Passa lyktene på frontplata? Hvor mye måtte du ut med for de? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Må nok bytte panser, finnes ikke noen grill som passer. Hvis du ikke skjøter to stk fra B3 da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 He he skal nok ikke selge dem,takker for svarene. betalte foresten 500kr for lyktene,vel og merke så er det knekt av noen av festene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg