lroedal Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hehe, har fortsatt ikke fått borret, da jeg har mye isolasjon nedi motorrommet, så trengte å se hvor du hadde. :P Vil helst ikke borre uten at jeg vet det er trygt... :P men nå er det jo ingenting som stopper meg lengre! ;) Har bare to andre biler av bilen din, men kan alltids slenge de ut :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Har hørt om en som fikk trekt om stoler foran og dørtrekk og bak, samt bygd om baksetene til mere bøttete og 13 ;) Og hvis du bare skal ta det gule, blir jo det garantert under 10! 6 kanskje ;) tenkte å ta hele setet, men de siste dagene er jeg blitt litt sugen på delskinn ;) sort hud på sidene og sort alcantara i midten.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 takk for bilder lroedal :) bare å spørre om det er noe du lurer på.. litt derfor jeg har denne tråden :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindbøl Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 pen bil, morsomt å se de som finner egene løsninger ;) men koster det virkelig så mye å trekke om noen stoler? tenker på å fikse litt på mine, siden førerstolen begyner å bli ganske slitt...noen som vet om det blir dyrere igjen med alcantra? også litt hekta på sånn :P Siter - 1998 VW PASSAT 5VT x 2001 VW POLO 6N2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Få ut noen bilder fra fjør-bytte du hadde da Klovnster... digga dem gamle fjørene hehe. Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 huff.. hehe.. kan slenge ut etter jobb :p lindbøl: ja, det koster en god del :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 pen bil:D skulle ønske jeg hadde den^^ Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 hehe, alt er til salgs for rette prisen ^^ nå er den sannelig eu-godkjent med null feil og :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 ooh deilig! Skal ha min inn til sjekk 29.aug :P bare for å se alle feilene.. gruer meg:( Lurer på hvor mye det vil koste:( Hva er den rette prisen da?^^ Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 var litt småfeil på min, men kosta meg vel totalt 2000 å fikse.. den rette prisen finner jeg ut når noen byr det :p er lagt i altfor mye jobb til at jeg klarer å kvitte meg med den, og får jo ingenting igjen for sånne ting jeg har gjort :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 hehe nei riktig det:) vel gjennomført ihvertfall:D Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Sjekket du ut linken jeg sendte deg angående de svarte skinnsetene? =) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 jepp, men har bestemt meg for å beholde det gule.. så blir vel ombygging av dash om noen uker, så lakkering og shining av seter, så blir den stående i garasje :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 vel.. nå er bilen til salgs.. seriøse henvendelser på PM :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Bilen går denne uka for 45.000.. Kan da UMULIG være noen upris for en slik bil? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg