klovnster Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 takk or hjelp til hva jeg skulle se etter.. nå er bilen her :D bilder.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 flott bil det der, men såg ut til og vere litt rust på den, Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 er noe rust der ja, men ikkeno alvorlig.. kun overflate.. +litt steinsprut forran.. men har planer om å fikse dette i nærmeste fremtid :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Grattis med bil :) Ganske original bortsett fra grillen, blinklys og felger? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 helt orginal resten ;) men er nå sota ruter og fiksa på speildekslene så jeg får diskanter der.. blir muligens trukket omm innvendig og (tak, a og b stolpe) :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 hm, så nå jeg hadde denne tråden liggende her, så tenkte kanskje jeg skulle kaste ut noen nye bilder av kjerra.. kan være en nyttig tråd for alle dere som vil bygge stereo i polo :) slenger ut en bbråte bilder seinere i dag :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 jess jess.. får begynne å slenge ut bilder.. har hatt to tre skikkelige installasjoner i poloen etterhvert, så slenger ut bilder av noen av de også går jeg litt dypere inn i nåværende installasjon :) starter med det ALLER viktigste.. demping! bakluke dørene taket bagasjen dette gjør underverker for bilen! :D så noen gamle installasjoner andre tredje Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 så går vi over til nåværende installasjon.. Utstyr: HU: Alpine IVA-d105r DVD spiller DSP: Alpine PXA-H701 Batterier: Kinetik HC1800 og HC2000 Batterilader: Kinetik 60a Diskant: Morel Supremo Piccolo Mellontone: Morel Hybrid Ovation 4" Midbass: Hertz HV200 8" Sub: Hertz ML2500 Monoblokk: Audison VRx 1.500 2-kanaler: Audison VRx 2.400 4-kanaler: Audison VRx 4.300 Begynte med å bygge om dørene til 8" så dempet jeg og stivet av dørene ENDA mer slik blei det uten elementet i så var det forsterkere subber og til slutt noen bilder av ferdig resultat.. DETT var dett.. er det noe dere lurer på, så er det bare å si ifra :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Helsikken! Ser ut som du har nok lyd i bilen ja! =D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 lyd er det nok av :) og er ganske pen også :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Stiller ikke ut på Gatebil da? :( Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 joda... :) men bare i morra (lørdag).. du finner meg ved EMMA og dBdrag standene.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Når kommer du da? Kunne tenkt meg å se Poloen din :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 er der fra 10 og utover tipper jeg sånn ca.. hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Rå den ja! :) hvor mye ga du for det dekselet du har over batteriet ditt? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg