Denzo Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Heisann, er det noen her som har en, eller har god greie på Golf 2 GTi 16V i ullensaker området? Trenger noen til å komme å ta en liten titt på bilen min, da den har litt problemer med timing/tenning osv... Har stått uten bil i 4 uker, og det begynner å haste... Takker for all hjelp jeg kan få :) MvH Denzo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Heisann, er det noen her som har en, eller har god greie på Golf 2 GTi 16V i ullensaker området? Trenger noen til å komme å ta en liten titt på bilen min, da den har litt problemer med timing/tenning osv... Har stått uten bil i 4 uker, og det begynner å haste... Takker for all hjelp jeg kan få :) MvH Denzo hehe.. :word_ms samme problemet... :S skiftet motor og reim.. vil ikkke tenne skikkelig... vist noen har tid i ente i hordaland så setter eg pris! haster her også kanskje du også burde skrevet hvor de var :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denzo Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Er det noen her som kunne tatt ett bilde av toppen på sin G II GTi 16v ? sett fra siden under fordeleren så jeg kunne sett hvilken farge det er på de ledningene som skal kobles til de diverse følerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg