__ZnipZ__ Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hehe ok... ja håper de blir bra... må kjøre noe med klipsene som står igjen og hulene som er etter klipsene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__ZnipZ__ Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 vist jeg skal bygge om til turbo er de dah best med 2,1 liters elr 2,3liters turbo motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__ZnipZ__ Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 monterte tåkelys på 240 min i hælga... vart faktisk veldi fornøyd selv... fikk hjelp av Golf2"turbo" her på forume... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 vist jeg skal bygge om til turbo er de dah best med 2,1 liters elr 2,3liters turbo motor? Kjøp B230FK fra 93- og nyere, da har du nok til ca 200hk med chip og slikt. Og ledningsnett fra 240 med F-motor, så lodder du på formotstand til dysene så er det meste greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__ZnipZ__ Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 ok takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg