Villing Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Her er en Bmw E30 fra meg, ble sånn passe fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 kul den! men var noe rart med bakfelgen :D Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Skifte til andre speil på andre siden også da kanskje? :P Og lik farge på senterkoppene på felgene også. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 såg litt forvrid ut skiltet på den syns jeg Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 jeg likte den der! :D men hvorfor har du bare skiftet det ene speilet?? denne var bra! EdIT:det med speilet er allerede kommentert Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg