TG opel Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hei. Nå nærmer det seg EM-runde Rallycross i Høljes, Sverige. Helga 29.06-01.07 braker det løs igjen. For de som ikke har vært der før kan jeg nevne noen stikkord: - langhelg med fest og moro - europas beste rallycross-kjørere - bort imot 20 000 mennesker finaledagen - osv...osv Vi er en gjeng på ca 25 stk fra Dokka som skal bortover i år igjen. Er det flere som vurderer å ta turen bortover for å være med på ei lang festhelg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Jepp! Kommer en gjeng fra Fredrikstad også! Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudsengen Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Jepp, vi er en gjeng på rundt 15stk fra Gjøvik som drar bortover på Fredagsmorgen:) Stas blir det!!!!!! :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: Siter OMC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Selvfølgelig Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doley1980 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 sinnsykt med drekking borti der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Gleder meg til Høljes, men ikke glem helga etter!!! Støtt gutta på hjemmebane! Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olesv Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 (endret) Klart det ikke bare er Dokkaværinger, Gjøvik stiller i alle fall min 200 (2) Endret Juni 23, 2009 av olesv Skrivefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg