bilgal86 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Noen som gidder å modde min volvo 240? Vil vite hvordan den ser ut i mørkerød og med jp mk18 felger. Takker på forhånd :) Min blåe 240. Sånne felger vil jeg ha på: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 jeg suger hardt i å farge biler, men jeg fikk satt på felgene, da :P Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Thanks :) Den ble stilig ;) Jeg tror jeg må få lakket bilen rød og få tak i sånne felger :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 var det sånn rød du hadde tengt deg? kan farge den i andre rødfarger og ;) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 var det sånn rød du hadde tengt deg? kan farge den i andre rødfarger og ;) Ja likte den i rød :) Hadde vært bra om du kunne gjort det, og kanskje et bilde hvor det stylingkittet er på, skal ikke sette stylingkit på, men hadde vært gøy å sett hvordan det hadde sett ut. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 driver på nå ;) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 driver på nå ;) Flotte greier ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 http://s155.photobucket.com/albums/s309/bilkristian/?action=view¤t=1181667426.pbw Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Det ble bra :) Du glemte leppa foran ;) Ikke så nøye, fikk mer innblikk i hvordan den hadde sett ut med stylingkit, takker så mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 versågod :) bare si ifra vis det er noe mer ;) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 versågod :) bare si ifra vis det er noe mer ;) Den er grei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg