xilian Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Ny mann på forumet. tjohej! Her har jeg ett par blueprints av audi.. om dette er noe du vil ha, så har jeg dem som EPS. bare å hyle ut om du vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xilian Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 note to self : hvordan ha 2 vedlegg i én post... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyDuck Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Joda bildene var fine de, bare litt dumt at det var av den nye typen. Jeg hadde nemlig lyst på bilder av den første modellen audi 80. Skal ikke være lett...:) Du har vel ikke tilfeldigvis det også? Siter [ ] 98' Audi A4 1,6 - "Racing green" [x] 85' Audi 80/90 styling, RS-blå gule Koni, Simons 2,5" komplett effektanlegg++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg