rolfi Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Noen som gidder modde dette mesterverket av en bil? Den er uansett penest original, men dere kan jo prøve :) -rolfi EDIT: Satte inn riktig bilde :P Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hvilke forandringer vil du ha da? Ellers begynner sikkert folka her med über-senking, neonlys, soting og masse vinge-ræl.. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 fritt valg.. bare ikke ødelegg den for mye da... :P EDIT: Noen passende felger også.. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 stilfull, men allikevel er ikke rånefaktoren til å unngå..;) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 . Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Mitt verk! Hva synes dere? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by DanJan stilfull, men allikevel er ikke rånefaktoren til å unngå..;) Rå bil! Står og børner på tomgang mens eieren er inne og henter lommeboka som han glemte thumpsup Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hadelands-bimmer! Mye tøffere med en gang! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Bilskalle Mitt verk! Hva synes dere? den ble jo fin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 til nå er Noname sin penest .. :) Liker sånn gjennomført stil.. hadde den vært helt svart og blank hadde den vært enda penere synes jeg :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Litt vrien denne...skal ikke store forandringene til før den begynner å se rar ut. Men jeg har da prøvd :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Pellick Litt vrien denne...skal ikke store forandringene til før den begynner å se rar ut. Men jeg har da prøvd :) :eek: :eek: :eek: Hvordan fikk du fargen? hiv på noen sånne felger som Noname hadde så er den perfecto EDIT: Senk og da.. men ikke for mye Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Er litt lei av standard-moddene på bilene her på forumet.. Slik skal en bimmer se ut! Beholdt både sjarmen og linjene :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 :D :D :D :D Kuleste bimmern jeg har sett! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg