polarpanther Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Hei godtfolk :) Jeg irriterer meg grønn over at jeg må stille inn spilleren for hver gang jeg starter bilen. Hvor/hvilken ledning er det som styrer memoryen på spilleren? Er en Sony Explode. Ligger en ledning som er merket ATT, som ikke er kobblet til noe, hva er dette? Går jo ikke an å søke i forumet lenger. Den reklamebannern dekker jo over søkefeltet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Den gule skal altid ha strøm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Hvis du hadde søkt litt på forumet hadde du finni ut at dette spørsmålet har blitt svart mange ganger før. Prøv å bytt rød og gul ledning bak spilleren. Rød fra spilleren inn på gul fra bilen, og omvendt. Funka hos meg hvertfall. Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Som jeg sa, så var søkefunksjonen utilgjengelig pga. at den reklamebannern dekka over det feltet som man skriver inn på. Uansett, spilleren er kobbla slik du beskriver, med rød på gul og gul på rød. Anyway, noen som vet noe om den ATT kabelen jeg nevner i mitt første innlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 gul på gul og rød på rød...... evt sett alt på gul... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hvis du hadde søkt litt på forumet hadde du finni ut at dette spørsmålet har blitt svart mange ganger før. Ikke klag på at folk ikke gidder å søke når du ikke gidder å lese det som står i første linje engang! Altså, Gul skal være kobla direkte til batteri, med sikring i mellom. Rød skal være koblet til tenninga. Du kan gjøre som en sier her å koble rød og gul sammen, men da må begge få konstant strøm fra batteri, og du må slå av spilleren selv når du skal ut av bilen. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 ATT er for å styre automatisk antenne/ eller forsterkere. hvis denne er blå eller Blå/hvit, kommer ann på spilleren. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Greit! Sorry, jeg beklager på det dypeste.. :( Jeg leste ikke den nederste linja di.. begynte å svare så fort jeg så spørsmålet ditt ;) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hehehe, ingen fare Hansemann, jeg tenkte nok det var noe sånnt som skjedde :) Dere skal nå uansett få en stoor takk fra meg for at dere bruker av tiden deres til å hjelpe meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Fått det til eller? :) ATT (blå/hvit) er for å styre el-antenne orginalt og brukes til å sku forsterkere på og av, samtidig som spilleren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Fått det til eller? :) ATT (blå/hvit) er for å styre el-antenne orginalt og brukes til å sku forsterkere på og av, samtidig som spilleren :) fant du ut det i svaret mitt eller?... Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Har ikke kobblet noe de siste to dagene, skal ta meg et kikk i morra, der jeg ser på dette, og så skal jeg legge ny jord til spilleren, samt jorde kappa på signalkabelen på samme punkt, i håp om å få vekk dynamostøyen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 fant du ut det i svaret mitt eller?... Nei jeg pleier ikke lese innlegg av folk med audi i avataren sin! Polar: Har du støy i høytalere som er koblet på forsterker? Ville i første omgang gått over alle jordingspunkter og sørget for god kontakt til bart metall. Både spiller og forsterker(e). Er det fortsatt støy så kan du jorde signalkabel :) Grunnen til at jeg vil anbefale dette er at hvis det er støy pga dårlig jord så kan det fort gå dårlig =/ forsterkeren kan prøve å hente jord via signalkabelene og ta knekken på spilleren din.. =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Forsterkerene får jord rett fra batteriet med gode kobblinger både på batteriet og på forsterkeren. Har batteriet i kofferten, så ble så enkelt å legge opp en liten meter fra batteriet. Jeg tror nok at det er spilleren som har dårlig jord, så vil som du sier først legge en god jording på den, og se/høre hva som skjer da. Blir det ikke bedre så får jeg prøve å jorde signalet. Er forøvrig en fillespiller fra Sony som begynner å dra på åra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg