PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hei! Dersom du er dreven kan du kanskje ordne litt småting på denne?: Det som skal fikses er: -"Tett igjen" lista som mangler under døra! - Sot rutene forann! -"lakk helt ned"! - senk noe som kanskje tilsvarer 3,5 cm i real life! - Få på lavprofils dekk! Større bilde kan sendes på MAIL! =) Kompis sin E38, han blir super takknemmelig hvis noen kan ordne dette for han og poste bidragene her! TAKK =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 fikk ikke til å lakke helt ned så jeg droppa det.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Å i helvette! kan du sende det bildet på mail? markusvang199@hotmail.com TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Avsluttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 ???helvette?? .. anyway, tenger ikke sende på mail, bare høyreklikk og "lagre som" BTW, felgene tilsvarer 18"-19" tommer med 45/40 profil, tenker jeg.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 lakket helt ned ble den sånn: GANSKE rå vil jeg si! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg