da9el Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 stili stili krepsen.. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 start driftn me handbrekket ;) e brake drift lenge før svingen åsså full gass ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 drifting is fun Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 drifting is fun Fet paint lakk da :D noe du har handla det ell? ;P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 måtte leke meg med en ødelagt bil samme bil bare ikke samme bane uten skade Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Fet paint lakk da :D noe du har handla det ell? ;P jepp noe jeg har handla for leeenge siden er dårlig til å lage paint på biler så da kjøper jeg dem heller :Devil: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Nybilen.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 (endret) ligner på en S14 jeg har sett... :) var det noen som sa sidelengs? ups... tok en kjapp tur til tyskland: litt for stor fart inn i svingen? neida :Devil: Endret August 29, 2009 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 måtte kopiere hva du gjorde krepsen . måtte se om jeg klarte nermere det var ikke så langt ifra. Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 kom nærme veggen der ja :) men syns du har litt liten vinkel på bilen, så prøv å få snuta på bilen nærmere den hvite streken :) evt over :D har prøvd litt mer idag... med en S14 og en E46 :) et elendig forsøk... litt bedre, men ikke nærme nok? sa noen god vinel? hehe eller syns den dårlig her? nærme nok? trur det gikk bra? hmmm vinkelen er kanskje litt dårlig på bilen? det skiltet er alltid i veien :D :D Var vel Hansien som inspirerte meg ;) hehe Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 måtte jo teste nært veggen jeg og da.. kom nært med grei vinkel syns jeg åsså et bilde bare for å vise att det gikk godt;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 redskapet på dette bildet Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 hm titta nettop på en del videoklipp på youtube.. kan ikke si at dette er I NÆRHETEN av virkelig å kjøre.. og ikke på langt nær likt LFS.. for meg virker dette veldig NFS aktig Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 da har ikke du spilt det! for dette spille er det beste og mest realistiske Console spillet du får tak i Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 da har ikke du spilt det! for dette spille er det beste og mest realistiske Console spillet du får tak i eh.. nei?.. hvordan kan du mene at å slædde med rette hjul igjennom en sving SOM en 4x4 MED en rwd er realistisk? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg