-€mil- Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Noen av bila jeg har kjøpt de siste 24t, enda så har jeg 4millioner CR og aner ikke hva jeg skal bruke de på nå..... meeen blir vel sløst bort tenker jeg:tannløs: Artig å leke litt børsmegler inne på AH ved å få profitt på 500 000- 800 000 CR på kjøp og salg men enda artigere å selge egne biler som går for "mye":rolleyes: Men langt unna vanvittige summer som den jeg så i går, en bil som gikk for over 600 milioner CR :spin Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Det her er min favoritt bil #1 for tida, noe så sinnsykt deilig å drifte med! Har kun drifta med RWD fram til nå omtrent, men etter å ha kjøpt den Subaru sti 05 med Ken Block dekor så oppdaga jeg hvor lette de var å drifte med. Denne 22B er enda bedere til og med, begynt på å lage dekor men langt ifra ferdig. Det var veldig nære veggen jakiddie Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Du drifter ikke med awd, du sladder!! Det er jo ikke rart at det er lettere å holde en sladd med trekk på alle hjul. Selvom du stiller diffen til 0% trekk forran har du fortsatt 10% trekk leste jeg en gang. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Du drifter ikke med awd, du sladder!! Det er jo ikke rart at det er lettere å holde en sladd med trekk på alle hjul. Selvom du stiller diffen til 0% trekk forran har du fortsatt 10% trekk leste jeg en gang. Ikke enig, blir samme prinsippet som med rwd drifting bare at man slipper å hele tida styre kursen på bilen samt holde på balansepunktet eller hva man skal kalle det. Det er en litt annen men enklere teknikk for å kunne holde bilen sidelengs igjennom hele svingen med awd. Men ja, mye "vanskligere" som sagt med rwd drifting og ikke alltid at man får til like pene sladder rundt svinger. Om man ikke kan kalle det drifting med awd så burde man heller ikke kalle det drifting med rwd. Heller kontrollert powerslide eller no:tannløs: Begge deler er i mine øyne drifting, selv om awd er en letter variant. Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 samme prinsipp som rwd? Nåja. Men nok om det, la oss heller diskutere dette videre i den nadre forzatråden! Ment for bilder denne. Og for å dra litt tilbake til topicen så legger jeg ut et par bilder.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Roger that ;) En ting jeg savner i forza er å kunne bytte endestusser, men de her er stilige da: Får håpe det blir litt flere ting som kan byttes visuelt på bila i forza3 Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Får håpe det blir litt flere ting som kan byttes visuelt på bila i forza3 x2 på den! Forandra litt på S2000'en og endte opp med fullblods driftebrakke. Her under tuninga av lave gir. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Par bilder i fra meg og GTfive i går Også et av bilen jeg bygger nå =) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 tenkte å prøve en ny driftebil... trenger litt justeringer... :tannløs: et fra BFTC: her tar jeg en ufrivillig m40 over sjikanen på suzuka, kommer ut på grusen ved bremsepunktet og får skrens slik at bilen understyrer og så overstyrer litt... ps: skadene på bilen er fra en front mot front med en civic... her har den fått på litt vinyl Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Skal du ta en m40 må du vel treffe en av dem andre som kjører. Jeg bremsa ikke så seint heller for vet du har en krappere sving der enn nesste sving. Det er den du kan bremse seint i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 var ikke det å ta en m40 å kutte svingen så grovest mulig, uten å miste fart? hmmm bremset ved det vanelige punktet, men kom ut på gresset :tannløs: og fikk sleng på bilen... vet ikke om du tok vare på replayet? er fra serien, på første runde Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 et fra BFTC: her tar jeg en ufrivillig m40 over sjikanen på suzuka, kommer ut på grusen ved bremsepunktet og får skrens slik at bilen understyrer og så overstyrer litt... ps: skadene på bilen er fra en front mot front med en civic... Hørtes kjent ut... Ble påkjørt av de fleste under strabasene med å komme på rett kurs igjen etter knuffinga som endte opp med en aldri så liten ufrivillig snurring... (føltes i hvertfall slik, har ikke sett på replayen fra racet). Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 var nok deg jeg traff ja :batman: var litt knuffing i S-svingene på første runde... så deg altfor seint og da kunne det bare ende på en måte desverre :redxpoke Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Noen som er skikkelig gode på å lage carbon look på forza her eller har et veldig bra layer som din kan kopiere på? Gjorde et forsøk selv, men ble ikke så veldig bra. Er CR å tjene om noen kan legge det på panser, tak og bagasjelokk på denne M3'n: Hadde et veldig bra mønster på denne men var låst design og bilen ble solgt da en ville gi X antall CR for den: Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Karbon er ikke vanskelig å lage! Legg meg til på xbox: Hansien og send meg en melding der! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg