Hansien Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 orginaln e australsk men na der e nå engelsk da, engelske versjone he argare motor Også gjør vi et forsøk på å skrive REN bokmål eller nynorsk så andre som ikke er i fra samme bygd kanskje kan forstå hva du nettop skrev? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Skulle ønske man kunne få til noe sånt noe i forza 2 Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 (endret) Få til hva? vant en bil etter å ha lagt ut det bilde av den flygende Bentlyen på forza forumet... og det første man gjør da er: her er den på vei ned... :yak: Endret Mai 24, 2009 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 (endret) Ser dere de nå ? Endret Mai 27, 2009 av liverpool94 Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 for at vi skal kunne se bildene så må du klikke på bilde når du er i min statistikk på forza siden, det vil åpne seg et nytt vindu og så klikker du på det for å laste det ned på din harddisk. og så må du laste det opp på en side der du kan legge ut en IMG link fra :) f.eks photobucket Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 skal legge ut ikveld av min r32gtr som jeg klarte 51,6?? på tsukuba med som jg syns er bra tid(den lange banen ja) ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 klarte 54,072 på tsukuba me denne denne ble det 51,613 på tsukuba med Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 btw helt sykt Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 btw helt sykt en annen ting de er ikke lengre ett team. har snakket med en som har dem på venne lista Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Vi ser ikke bildene dine, liverpool. Comprende? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Vi ser ikke bildene dine, liverpool. Comprende? ikke ? hva må jeg gjøre da ? Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 btw helt sykt Er ikke noe vanskelig det dem gjør, det det er snakk om, er å ha noen som har noen lunde samme drifte teknikk som deg selv. Og jo flere av de, jo bedre blir det. Jeg og Bakterius85 (vet ikke om han er på forumet her?) har noen lunde samme drifte teknikk, og vi kan gjøre ganske mye av det samme som de gjør. Bare ikke i den stor grad som dem gjør pga vi bare er 2 enda. Og de er vertfall 6? om ikke fler? :P Som sagt, finn noen med samme drifte teknikk og som er like flink som deg selv (trenger ikke være verdens mester) så får man til det meste når det gjelder synkron drifting og diverse andre metoder :) BTW: Har kommet meg opp i 825G på forza! :D Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 ikke ?hva må jeg gjøre da ? Det forklarte Krepsen litt lengre opp her hvis du bruker øynene litt.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Er ikke noe vanskelig det dem gjør, det det er snakk om, er å ha noen som har noen lunde samme drifte teknikk som deg selv. Og jo flere av de, jo bedre blir det. Jeg og Bakterius85 (vet ikke om han er på forumet her?) har noen lunde samme drifte teknikk, og vi kan gjøre ganske mye av det samme som de gjør. Bare ikke i den stor grad som dem gjør pga vi bare er 2 enda. Og de er vertfall 6? om ikke fler? :P Som sagt, finn noen med samme drifte teknikk og som er like flink som deg selv (trenger ikke være verdens mester) så får man til det meste når det gjelder synkron drifting og diverse andre metoder :) BTW: Har kommet meg opp i 825G på forza! :D trenger ikke samme drifteteknikk! Er bare å sette gode driftere forran og følge på med gode jagere! Tro meg. Har hatt en del syke sladder med folk her på forumet. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 trenger ikke samme drifteteknikk!Er bare å sette gode driftere forran og følge på med gode jagere! Tro meg. Har hatt en del syke sladder med folk her på forumet. Helt enig med deg, men jeg foretrekker noen med noen lunde samme drifte teknikk og skills. Drifta med mange her inne å hatt mange fine sladder jeg og, men det er liksom ikke det samme som med en som er like flink som deg selv med en ganske lik teknikk. Og det er veldig mange jeg har drifta med, jeg absolutt ikke takler å drifte med rett og slett pga teknikk (også fordi mange er veldig ivrige) :) Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg