HJ-RACING Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Noen som kan gi meg råd om hvor man kan kjøpe deler (billigast). Adapter. Helst komplett. Kan jo gjer en del selv. Noen som har handla hos RKautotechnik - Home Siter Kjører du ikke volvo hvorfor kjøre bil i de hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Kjenner ikke noen som kan maskinere noen fester for deg da? :) Skal du bestille fra den sida du linka til så vær så snill å send meg en PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HJ-RACING Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg og en venn skal sikkert bestille oss. Vist ikke noen andre har noen tips? Siter Kjører du ikke volvo hvorfor kjøre bil i de hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg