docsist Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Fvn.no: Kvinne (18) omkom etter ulykke på Dvergsnesveien Kondolere så mye til familie og venner av denne jenta. måtte minnene og gleden du ga vare evig. hvil i fred. Hilsen storbroren til ei som kjente denne nydelig jenta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er alltid like vondt å lese om slike ulykker.... Kondolerer til alle venner og kjente... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hver gang noe slikt skjer ønsker man at lærte såpass mye av det at det aldri skjer igjen. Dessverre er det ikke slik. Ting skjer fortere enn man aner, noe man får bevist igjen og igjen og igjen og... Mine dypeste kondolanser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 "Det skjer jo ikke meg" Kondolerer. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 R.I.P. Min mor jobber med faren til jenta..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Kondolerer. Synd dette.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Kondolerer så mye til venner og familie Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg