Spanjis Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hei I dag oppdaget jeg at det drypper vann fra under bilen, rett under passasjersetet framme. Drypper ganske mye, vannet smaker ikke det samme som kjølevannet, kan det være noe annet? Har også et annet problem, av og til når jeg kjører, kommer det en merkelig lyd fra understellet, akkurat som en intens fuglekvitring, klarer ikke å skape lyden ved å bevege på deler under bilen. Forslag? Kjører en Passat 1.8 Highline 98modell Takk! Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Min drypper også.. Aricondition som slår av seg litt :D. Ikke noe skummelt. Fuggern din vet jeg ikke hva komme av .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Godt å høre at det ikke er noe farlig, men hva kan det komme av? Er det noe som skjer automatisk, tror det drypper bare når motoren er av. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har du sjekket om det er noen pipelyder fra bremsene? Sjekk om de er slitt eller prøv en kraftig nedbremsing i 90 sonen. P.S Sjekk først om du har biler bak deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Sjekk også om lyden er turtallbestemt. Kan hende at : - noen reimer er slakke - lager i f.eks vannpumpa synder litt på siste verset. La bilen gå på tomgang og se på reimhjulene om det er "kast" noen av dem. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har du sjekket om det er noen pipelyder fra bremsene?Sjekk om de er slitt eller prøv en kraftig nedbremsing i 90 sonen. P.S Sjekk først om du har biler bak deg! Jeg har kvine lyder fra bremsene, men det er en helt annen lyd, bremseklossene er 2 uker gamle. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Sjekk også om lyden er turtallbestemt. Kan hende at :- noen reimer er slakke - lager i f.eks vannpumpa synder litt på siste verset. La bilen gå på tomgang og se på reimhjulene om det er "kast" noen av dem. Har hatt noen reim problemer, men forhandleren sa det skulle være fikset, husker ikke hvilke reimer det gjelder, men har testen på jobb, skal sjekke i morgen. Skal også sjekke om det er turtallbestemt, og sjekke reimhjulene på tomgang. Takk for tipsene. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har du sjekket om ulyden bare er når A/C anlegget står på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Har du sjekket om ulyden bare er når A/Canlegget står på? Nope, skal teste det :) Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Er ikke lett å lokalisere slike lyder i bilen heller da.. Hos meg fant jeg ut at bensinpumpa dreiv å lage litt rar lyd.. men den har da gitt seg med det :P... funker bilen iallefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Lyden er der selv om AC er på, reimene ser helt fine ut. Lyden er ikke turtall bestemt, høres ut som lyden kommer bakfra. Den kan bli veldig intens enkelte ganger :S Ikke lett å finne ut av nei... :/ Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg