Plecto Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hei. Har et lite rustproblem på min Kia Sephia. Se denne tråden: Forum -> Hvordan fjerne rust? - Diskusjon.no Jeg må vite grundig hva jeg skal gjøre, hva slags type lakk, hvordan det gjøres, hvor mange forskjellige typer lakk osv. Har ingen peil på området :P Takker for hjelp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Det ligger så mange tråder og poster om dette allerede så det gidder jeg ikke forklare :P http://www.bilforumet.no/andre-forum/lakk-og-karosseri/ Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Skulle nok vært under lakk/karosseri denne Plecto;) Bedre hjelp der, her "forebygger" vi rust her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plecto Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Ja, jeg ser det :P En moderator får flytte den når han får tid ;) Har lest litt nå og det ser ut til at sprayverktøy er det riktig å bruke med lakkering. Jeg er ikke akkurat så engasjert, det er en gammel bli og jeg vil bare fjerne rusten, det må vel være mulig å bruke vanlig malekost på små områder? Men hva slags lakk trenger jeg? Og hvor får jeg kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plecto Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ingen som kunne hjulpet meg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Det står hva du trenger på de ulike trådene. Men prøv tråden til bead lock. "gjør grunnarbeidet selv" eller noe.. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg